Programare in Python

Topic: Grafică, jocuri, automatizări și robotică în Python
Platformă: PyCharm
Nr. copii: 4-8 copii/grupă
Preț: Listă prețuri
Program: Luni - Vineri: 8.30-10.00, 17.30-19.00, 19.00-20.30; Sâmbătă: 9.00-10.30, 10.30-12.00; Duminică: 18.00-19.30
Trainer: Nicoleta Iacob (vezi descriere); Cristian Ștefan (vezi descriere); Alexandra Moloiu (vezi descriere); Petru Kovaci (vezi descriere); Alexandru Mitu (vezi descriere); Diana Țolu (vezi descriere)

Descriere curs: Python este limbajul viitorului, ușor de învățat și de utilizat, ceea ce îl face excelent pentru copiii care doresc să pășească în lumea programării. Este folosit în diverse domenii cum ar fi aplicații Web, jocuri 2D și 3D, automatizări, machine learning, sisteme inteligente, roboți, în platforme precum Google, Facebook, Instagram sau Dropbox și multe altele.
Pe parcursul cursului, copiii începând cu vârsta de 10 ani, își vor dezvolta gândirea computațională, vor asimila conceptele de programare interactivă, își vor dezvolta capacitatea de rezolvare a problemelor mai complexe astfel încât aceștia să dețină un nivel ridicat de analiză și abordare a problemelor, vor construi diferite aplicații și jocuri, vor crea artă modernă desenând forme variate cu ajutorul Turtle graphics, vor învăța algoritmi de criptare pentru a trimite mesaje codate prietenilor, vor construi multe alte proiecte interesante, își vor testa programul și își vor corecta erorile.
Activitatea la curs constă în sesiuni de predare și programare, într-o atmosferă interactivă, pe înțelesul copiilor, transformând procesul de învățare într-o experiență plăcută și productivă.
Pentru teste se vor folosi baghete magice, roboţei educaţionali și Raspberry Pi cu senzori de pe stația spațială internațională. Copiii vor scrie cod în Python pentru a naviga printre obstacole și prin mediul înconjurător.
Cursurile sunt predate de către traineri doctori în informatică, cu foarte multă pasiune pentru programare, pe care o transmit și cursanților.
Ceea ce ne face diferiți este abilitatea și experiența practică a trainerilor noștri, pregătirea cursanților într-un mod interactiv în domeniul IT și alegerea acelor teme strict necesare pentru o cunoașterea inițială eficientă.

Beneficii pentru copii:

  • stimularea capacităţii de învăţare inovatoare;
  • întărirea motivaţiei copiilor în procesul de învăţare;
  • stimularea gândirii logice şi a imaginaţiei;
  • exprimarea unui mod de gândire creativ, în structurarea şi rezolvarea problemelor;
  • formarea obişnuinţelor de a recurge la concepte şi metode informatice de tip algoritmic specifice în abordarea unei varietăţi de probleme;
  • dobândirea cunoștințelor solide de programare;
  • manifestarea iniţiativei şi disponibilităţii de a aborda sarcini variate;
  • lucru în echipă la realizarea de proiecte;
  • se studiază în școală și respectă programa școlară.

Concepte învățate: noțiuni generale despre programare și limbaje de programare, instalare Python și editor, indentare, variabile și tipuri de date (text; numeric - int, float, complex; sequence, mapping; set; boolean), conversii, constante, cuvinte rezervate în Python, comentarii, operatori și expresii, operații de intrare/ieșire, instrucțiuni (input/print, if...else, break, pass şi continue, şi clauze else pentru bucle, for și while loops, funcţia range(), pass), șiruri, liste, tupluri și dicționare, funcții, recursivitate, fișiere de tip text, excepții (try, except, else, finally), programare orientată pe obiecte - concepte de bază, module Python (sys și os, random, math, time, datetime etc.), programare vizuală și interfețe grafice (ferestre și butoane, culori, coordonate, forme, evenimente – mișcare), programare orientată pe obiecte, inteligență artificială, Machine Learning, Web Scraping, Test Automation.
Conceptele de învățare vor fi adaptate pentru fiecare nivel de vârstă.
Datorită faptului că fiecare ședință are o componentă practică, acest curs este un generator de experiență reală, iar la finalul cursului, pe lângă certificatul de participare, copiii vor avea propriul portofoliu de jocuri şi aplicaţii, precum şi aplicaţii de control al acțiunilor roboţeilor cu ajutorul limbajului de programare Python.

*Pentru participarea la cursurile online, cursanții au nevoie de computer cu sistem de operare Windows 10, conexiune stabilă la Internet, microfon și opțional cameră web.
Pentru o bună desfășurare a cursului este important sa aveți instalat programul în care lucrăm. Link-urile de unde puteți descărca soft-urile necesare sunt:
✔Pasul 1. Se instalează mai întâi Python: https://www.python.org/downloads/
✔Pasul 2. Apoi editorul vizual PyCharm (alegeți varianta Community): https://www.jetbrains.com/pycharm/download/?gclid=Cj0KCQiAp7DiBRDdARIsABIMfoD3-tM1IKYIMrAkc35iZ_C-hSpM1qB4Pz65afFAm2qLCYPAplgLbR4aAg4-EALw_wcB&gclsrc=aw.ds#section=windows

Joc în Python

Cursuri sugerate după finalizarea modulelor de Python:

Formular de înscriere la cursul de Programare în limbajul Python

    Pentru completarea contractului și emiterea facturii.

    Pentru elevii școlilor cu care ITLevel are Acord de parteneriat (vezi lista școlilor partenere).

    Sala de curs se află în clădirea Spectrum Business Center București.

    *Câmpuri obligatorii

    IMPORTANT! Un răspuns negativ în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal nu ne va permite înscrierea la cursurile ITLevel.

    Vă așteptăm cu pasiune la ITLevel!

    La ITLevel punem accent pe performanță!🏆