Cursuri intensive de vara

Viitoarea carieră de succes a copilului în IT începe astăzi!

/wp-content/uploads/2023/11/cursuri_IT_ITLevel.jpg

Cursuri online de programare, IT și matematică
organizate în timpul vacanței de vară (1 iulie - 31 august 2024)

ITLevel înseamnă ... creativitate, determinare, valori ... #campioniisuntaici

Vacanța de vară este o perioadă ideală pentru a acumula cunoștințe noi, pentru a depăși eventualele dificultăți și în final, pentru a deveni mai buni. Depășește-ți nivelul!


*Fiecare Modul este compus din 12 ore

Matematică interactivă, clasele 3 – 12

Cursul de matematică este conceput pentru pregătirea cu succes a examenului de admitere clasa aV-a, Evaluare Națională, Bacalaureat și admitere la facultate. Acesta își propune întărirea cunoștințelor de la clasă și continuarea aplicării acestora în rezolvarea unor probleme mai complexe astfel încât copiii să dețină un nivel ridicat de analiză și abordare a problemelor de tip olimpiadă.
Activitatea de pregătire la matematică include grupe pentru clasele III-XII și constă în sesiuni de predare și rezolvare de probleme, într-o atmosferă interactivă, pe înțelesul copiilor, transformând procesul de învățare într-o experiență plăcută și productivă.
Cursurile sunt predate de către traineri olimpici naționali și internaționali care au pus pentru prima dată România pe locul I la Olimpiada Europeană de Matematică, cu foarte multă pasiune pentru matematică pe care o transmit și cursanților.

Program orientativ (2-3 ședințe/săptămână): 22 iulie - 9 august; luni - duminică: 9.00-11.00; 11.00-13.00

Detalii


Programare în limbajul C++, nivel începător și mediu, clasele 5 - 12

C++ este unul dintre cele mai puternice limbaje utilizate la acest moment atât pentru front-end, pentru partea grafică complexă, cât și pentru back-end, în special în zona de servere.
Cursul este un instrument util pentru cei care vor să-și dezvolte gândirea algoritmică și să performeze la olimpiada de informatică.
Pe parcursul cursului, copiii vor asimila conceptele de programare şi își vor dezvolta capacitatea de rezolvare a problemelor mai complexe astfel încât aceștia să dețină un nivel ridicat de analiză și abordare a problemelor de tip olimpiadă. Activitatea la curs constă în sesiuni de predare și programare, într-o atmosferă interactivă, pe înțelesul copiilor, transformând procesul de învățare într-o experiență plăcută și productivă.

Program orientativ (2 ședințe/săptămână): luni - joi: 11.00-13.00; 18.30-20.30

Detalii


Programare în limbajul Python, nivel începător și mediu, clasele 3 - 12

Limbajul de programare Python este modern, rapid, stabil, foarte puternic, ușor de învățat și de utilizat, ceea ce îl face excelent pentru copiii care doresc să pășească în lumea programării. Este limbajul viitorului, folosit în diverse domenii cum ar fi aplicații Web, jocuri 2D și 3D, automatizări, machine learning, sisteme inteligente, roboți, în platforme precum Google, Facebook, Instagram sau Dropbox și multe altele.
În cadrul cursului de Python, copiii vor explora lumea programării printr-o aventură plină de distracție și descoperiri fascinante. Aici, copiii vor dobândi abilități esențiale pentru crearea de jocuri, rezolvarea diferitelor probleme și dezvoltarea aplicațiilor, toate acestea în timp ce descoperă secretele algoritmilor printr-o experiență interactivă.
Pentru participarea la cursul de Inteligență Artificială, este necesară parcurgerea cursului de Python.

Program orientativ (2 ședințe/săptămână): luni - joi: 9.00-11.00; 18.30-20.30

Detalii


Programare în limbajul Java, nivel începător, clasele 5 - 12

Java este cel mai popular și stabil limbaj de programare din lume, preferat în dezvoltarea jocurilor video, filmelor animate și aplicațiilor pentru smartphone.
Cursul de Java se concentrează pe învățarea conceptelor fundamentale de programare, inclusiv gestionarea evenimentelor, manipularea datelor, crearea interfeței cu utilizatorul și utilizarea bibliotecilor și framework-urilor, permițând cursanților să dezvolte aplicații eficiente și robuste, inclusiv jocuri video.

Program orientativ (2 ședințe/săptămână): luni - marți: 16.30-18.30

Detalii


Dezvoltare de aplicații mobile - App Inventor, clasele 2 - 6

App Inventor deschide lumea încântătoare a programării dispozitivelor mobile Android, folosind o interfaţă grafică, asemănătoare cu cea din Scratch şi StarLogo TNG, care permite utilizatorilor să așeze obiectele vizuale pentru a crea o aplicație pentru dispozitive Android.
Pe parcursul cursului, copiii vor crea propriile jocuri și aplicații cu sunete, imagini, vibrații, diverse funcționalităţi, butoane, tastaturi, liste, etichete, notificări etc.
Pentru teste se vor folosi atât emulatoare cât şi telefoane sau tablete Android.

Program orientativ (2 ședințe/săptămână): luni - marți: 11.00-13.00

Detalii


Programare în Roblox Studio, clasele 2 - 8

Roblox Studio, una dintre platformele de creare de jocuri cu cea mai rapidă creștere de pe planetă, oferă un mijloc fantastic de a învăța programare în limbajul Lua și de a programa propriile jocuri video multiplayer.
În cadrul cursului, copiii vor construi lumi 3D folosind piese asemănătoare cu cele de Lego și vor programa povești interactive și jocuri educative, utilizând elemente 3D, sunete și animații, pentru a da viață proiectelor lor. Se vor bucura de forme și culori, vor proiecta niveluri provocatoare și vor publica, partaja și juca jocurile cu prietenii pe orice platformă, de la consolă la mobil. În plus, copiii vor învăța să scrie cod în limbajul de programare Lua, cel mai des folosit în programarea jocurilor.

Program orientativ (2 ședințe/săptămână): miercuri - joi: 9.00-11.00

Detalii


Jocuri video în Unity: De la cod la jocuri fascinante, clasele 5 - 12

Unity este recunoscut pentru ușurința sa în utilizare și pentru faptul că permite dezvoltatorilor să creeze jocuri pentru multiple platforme, cum ar fi PC, console, dispozitive mobile și realitate virtuală. Jocurile reunesc prietenii, iar Unity unește domeniile artei, codului și designului într-un singur loc.
Pe parcursul cursului de Unity, cursanții vor învăța fundamentele programării în C# și ale motorului Unity pentru a putea crea rapid prototipuri de jocuri 2D și 3D. Vor aplica tehnici avansate de modelare și animare a personajelor, texturare, iluminare și efecte vizuale. Vor învăța să configureze niveluri, să optimizeze performanța și să publice pe multiple platforme.

Program orientativ (1 ședință/săptămână): marți: 18.30-20.30

Detalii


Securitate IT - Primii pași pentru protejarea identității digitale, clasele 1 - 8

Securitatea cibernetică este un subiect discutat frecvent în ultimii ani, fiind din ce în ce mai prezent în activitățile zilnice ale copiilor datorită numărului mare de dispozitive conectate la Internet folosite zilnic de aceștia.
Cursul se adresează celor care fac primii pași în lumea digitală. Cursanților le sunt prezentate principiile funcționării calculatoarelor atât din punct de vedere hardware, cât și software, dar și cele mai cunoscute sisteme de operare actuale, și se vor familiariza cu cel mai răspândit dintre acestea: Microsoft Windows.
Pe parcursul unui modul de curs, copiii vor învăța să identifice riscurile implicate în folosirea dispozitivelor informatice, cum ar fi calculatoare, smartphone-uri, în rețele de calculatoare publice cât și private și să cunoască un set de bune practici de securitate IT pe care să-l poată aplica cu succes. Aceștia vor dobândi cunoștinţe despre concepte de securitatea informaţiilor, fundamente criptografice, autorități de certificare digitală şi semnături electronice, spyware, adware, antivirus, phishing.

Program orientativ (2 ședințe/săptămână): luni - marți: 16.30-18.30

Detalii


Hacking Intro: Primii pași spre Securitatea Cibernetică, clasele 6 - 12

Ethical Hacking reprezintă o metodă proactivă de a testa și asigura securitatea sistemelor și rețelelor, contribuind astfel la protejarea datelor și informațiilor sensibile și la menținerea integrității infrastructurii IT.
Securitatea cibernetică este esențială în era digitală, iar acest curs este creat pentru a oferi începătorilor o introducere practică în hacking-ul etic.
Subiectele abordate în curs includ: Configurarea mediului de lucru (Instalarea și configurarea unui mediu de testare folosind mașini virtuale și instrumente specifice de securitate.); Scanarea și evaluarea vulnerabilităților (Utilizarea unor instrumente de scanare pentru identificarea vulnerabilităților în rețele, sisteme și aplicații web.); Exploatare și remediere (Exersarea metodelor de exploatare a vulnerabilităților și aplicarea soluțiilor de remediere.).

Pentru participarea la curs sunt necesare cunoștințe de programare.

Cerințe tehnice: Pentru participarea la cursurile online, cursanții au nevoie de:
- Hardware: Computer cu un procesor quad-core, minim 8 GB RAM (recomandat 16 GB), și minim 50 GB spațiu liber pe disc.
- Software: Sistem de operare Windows 10 sau mai recent, VirtualBox sau VMware, imagini ISO pentru Kali Linux și Vulnhub.
- Conectivitate: Conexiune stabilă la Internet, microfon și cameră web.

Program orientativ (3 ședințe/săptămână): luni - miercuri: 16.30-18.30

Detalii


Inteligență artificială, clasele 6 - 12

Inteligența Artificială (AI - Artificial Intelligence) și Învățarea Automată (ML - Machine Learning) sunt domenii în plină evoluție și se regăsesc deja în numeroase aspecte ale vieții noastre, fiind unele dintre cele mai puternice instrumente create vreodată de om, cu scopul de a imita inteligența umană și a învăța din experiență. Ele sunt utilizate într-o gamă variată de aplicații, de la recunoașterea facială pe dispozitive mobile până la roboți trimiși pe Marte, mașini autonome, sisteme de diagnosticare medicală automată, jocuri, recomandări personalizate, traduceri automate și predicții de stocuri. Companii de top, cum ar fi Google (DeepMind), Facebook și Tesla, investesc intens în cercetarea și dezvoltarea inteligenței artificiale și a învățării automate, contribuind la progrese semnificative în acest domeniu.
Pe parcursul cursului de inteligență artificială, cursanții vor explora principiile fundamentale ale inteligenței artificiale, înțelegând concepte precum învățarea automată, rețelele neuronale, prelucrarea limbajului natural și algoritmi avansați. Vor avea oportunitatea de a dezvolta aplicații practice, care vor putea rezolva probleme complexe din domenii variate, cum ar fi recunoașterea emoțiilor din imagini cu fețe, de recunoaștere a persoanelor, clasificare de imagini, detecții, traducerea automată și asistenții virtuali și multe altele.
Pentru participarea la curs sunt necesare cunoștințe de programare în limbajul Python.

Program orientativ (2 ședințe/săptămână): luni - marți: 11.00-13.00

Detalii


Programare Web – Creează-ți site! clasele 3 - 12

Programarea Web este folosită pentru a dezvolta site-uri sau aplicaţii web.
Cursul prezintă în mod atractiv și interactiv noțiuni fundamentale, tehnici și tehnologii care stau la baza paginilor web dinamice ce utilizează baze de date, cu accent pe utilizarea celor mai populare și mai noi tehnologii: HTML, CSS, JS, PHP, MySql.
Pe parcursul cursului, copiii vor învăța să creeze site-uri moderne şi funcţionale.

Program orientativ (2 ședințe/săptămână): miercuri - joi: 16.30-18.30

Detalii


Rețele de calculatoare, clasele 5 - 12

Internetul, cea mai cunoscută rețea de calculatoare care joacă un rol extrem de important în viața noastră, are funcționalitatea bazată pe un set de proceduri şi protocoale predefinite.
Pe parcursul cursului, cursanții vor asimila cunoştinţe variate din domeniul rețelelor de calculatoare care le vor fi utile în vederea conectării, configurării, gestionării şi înţelegerii mediului de reţea și pentru a putea ulterior administra o astfel de infrastructură într-un mediu real.
Pentru participarea la cursul de Ethical Hacking, este necesară parcurgerea cursurilor de Sisteme de operare și Rețele de calculatoare.

Program orientativ (2 ședințe/săptămână): luni - marți: 18.30-20.30

Detalii


Sisteme de operare, clasele 5 - 12

Sistemul de operare reprezintă ansamblul de programe care asigură utilizarea optimă a resurselor fizice și logice ale unui sistem de calcul.
Pe parcursul cursului, sunt prezentate componentele ce stau la baza unei platforme hardware, copiii vor învăța să construiască elemente de automatizare în mod practic şi interactiv, utilizând echipamente destinate în mod special acestor activităţi, cum ar fi Raspberry Pi conectat cu senzori analogici, digitali și senzori de pe stația spațială internațională și vor fi aprofundate principalele sisteme de operare folosite în prezent: Microsoft Windows și Linux.
Pentru participarea la cursul de Ethical Hacking, este necesară parcurgerea cursurilor de Sisteme de operare și Rețele de calculatoare.

Program orientativ (2 ședințe/săptămână): miercuri - joi: 18.30-20.30

Detalii


Utilizare Microsoft Office, clasele 2 - 6

Microsoft Office este cel mai utilizat pachet de instrumente pentru partajarea, editarea și prezentarea datelor și informațiilor în instituții. Acesta conține: un procesor de texte, un program de calcul tabelar, un program de prezentare grafică, un organizator al informațiilor personale, un program pentru baze de date, un creator de pagini web și un editor de grafică.
Pe parcursul cursului, copiii vor acumula cunoștințe de bază despre editorul de texte, calcul tabelar, prezentare grafică și baze de date.

Program orientativ (2 ședințe/săptămână): miercuri - joi: 16.30-18.30

Detalii



Cursuri intensive de vară


Formular de înscriere

    Pentru completarea contractului și emiterea facturii.

    Pentru elevii școlilor cu care ITLevel are Acord de parteneriat (vezi lista școlilor partenere).

    *Câmpuri obligatorii

    IMPORTANT! Un răspuns negativ în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal nu ne va permite înscrierea la cursurile ITLevel.

    *Pentru participarea la cursurile online, cursanții au nevoie de computer cu sistem de operare a cărui versiune să fie minim Windows 10, conexiune stabilă la Internet, microfon și cameră web.

    Preț Modul* de curs (12 ore)

    Vârsta 8 - 11 (neîmpliniți) ani: 650 RON/copil
    Vârsta 11 - 14 (neîmpliniți) ani: 700 RON/copil
    Vârsta 14 - 18 ani: 750 RON/copil
    *5% reducere pentru frați
    5% reducere pentru elevii școlilor cu care ITLevel are Acord de parteneriat (vezi școlile partenere)

    Acte necesare la înscriere:

    • BI/CI/pașaport - cursant/părinte/tutore legal;
    • carnet de elev vizat la zi - pentru elevii școlilor cu care ITLevel are Acord de parteneriat (link).

    Modalități de plată:

    • prin transfer bancar în baza facturii proforme, înaintea începerii modulului de curs.

    Pentru a rămâne la curent cu noutățile din domeniul educației digitale, dar și cu evenimentele și concursurile noastre viitoare, vă încurajăm să vă abonați la newsletter.


    Suntem alături de copii în drumul lor spre performanță!

    Vă așteptăm cu drag la ITLevel!