organizate pe timpul vacanței de vară
13 iunie - 4 septembrie 2022
Discount 10% la un modul de curs!
Discountul nu se cumulează cu alte reduceri.
Matematică interactivă, clasele 3 – 12 |
|
Cursul de matematică își propune consolidarea noțiunilor învățate la clasă și continuarea aplicării acestora în rezolvarea unor probleme mai complexe astfel încât copiii să dețină un nivel ridicat de analiză și abordare a problemelor de tip olimpiadă. Program orientativ: Luni și Marți: 9.00-10.30; 10.30-12.00; 12.00-13.30 |
|
Programare în limbajul C++, clasele 5 - 12 |
|
C++ este unul dintre cele mai puternice limbaje utilizate la acest moment atât pentru front-end, pentru partea grafică complexă, cât și pentru back-end, în special în zona de servere. C++ este folosit în platforme precum Google, Facebook, Twitter, Amazon și YouTube. Program orientativ: Luni și Marți: 9.00-10.30; 10.30-12.00; 12.00-13.30 |
|
Grafică, jocuri, automatizări și robotică în Python, clasele 3 - 12 |
|
Limbajul de programare Python este modern, rapid, stabil, foarte puternic, ușor de învățat și de utilizat, ceea ce îl face excelent pentru copiii care doresc să pășească în lumea programării. Este limbajul viitorului, folosit în diverse domenii cum ar fi aplicații Web, jocuri 2D și 3D, automatizări, machine learning, sisteme inteligente, roboți, în platforme precum Google, Facebook, Instagram sau Dropbox și multe altele. Program orientativ: Luni și Marți: 16.00-17.30; 17.30-19.00; 19.00-20.30 |
|
Programare în Roblox Studio cu Lua, clasele 2 - 12 |
|
Roblox Studio oferă un mijloc fantastic de a învăța programare în limbajul Lua și de a programa propriile jocuri video multiplayer. Program orientativ: Luni și Marți: 19.00-20.30 |
|
Primii pași în lumea și securitatea IT, clasele 1 - 12 |
|
Cursul se adresează celor care fac primii pași în lumea digitală. Cursanților le sunt prezentate principiile funcționării calculatoarelor atât din punct de vedere hardware, cât și software, dar și cele mai cunoscute sisteme de operare actuale, și se vor familiariza cu cel mai răspândit dintre acestea: Microsoft Windows. Program orientativ: Luni și Marți: 17.30-19.00 |
|
Programare Web – Creează-ți site! clasele 3 - 12 |
|
Cursul cuprinde toate informaţiile şi instrumentele necesare construirii unui site atrăgător, funcţional şi eficient. La finalul cursului, copiii vor deține cunoştinţele pe care le vor putea folosi astfel încât cu ajutorul sistemului WordPress să creeze cele mai moderne şi mai funcţionale site-uri. Program orientativ: Miercuri și Joi: 17.30-19.00; 19.00-20.30 |
|
Rețele de calculatoare, clasele 5 - 12 |
|
Internetul, cea mai cunoscută rețea de calculatoare care joacă un rol extrem de important în viața noastră, are funcționalitatea bazată pe un set de proceduri şi protocoale predefinite. Program orientativ: Luni și Marți: 19.00-20.30 |
|
Utilizare Microsoft Office, clasele 1 - 12 |
|
Concepte învățate: Word, PowerPoint, Prezi, Canva, Publisher, Excel, Access, Outlook. Program orientativ: Marți și Joi: 9.00-10.30 |
|
Dezvoltare de jocuri în Scratch, clasele 1 - 5 |
|
Limbajul de programare Scratch are ca scop inițierea în programare folosind o interfață vizuală intuitivă, ușor de înțeles și de utilizat de către elevi din întreaga lume, cu vârsta cuprinsă între 8 și 16 ani, fiind un instrument util în dobândirea principalelor concepte ale programării, prin crearea de animații și jocuri. Program orientativ: Marți și Joi: 10.30-12.00 |
|
Dezvoltare de aplicații mobile - App Inventor, clasele 1 - 5 |
|
App Inventor deschide lumea încântătoare a programării dispozitivelor mobile Android, folosind o interfaţă grafică, asemănătoare cu cea din Scratch şi StarLogo TNG, care permite utilizatorilor să așeze obiectele vizuale pentru a crea o aplicație pentru dispozitive Android. Program orientativ: Miercuri și Vineri: 9.00-10.30 |
|
Dezvoltarea jocurilor video în Unreal Engine, clasele 5 - 12 |
|
Unreal Engine este un program de dezvoltare jocuri video atât fără, cât și folosind limbajul de programare C++. Avantajul acestui program este faptul că poate fi destinat oricărei persoane care nu are nicio bază de programare datorită folosirii unui concept de scripturi vizuale numit Blueprints. Program orientativ: Miercuri și Joi: 19.00-20.30 |
|
Sisteme de operare, clasele 5 - 12 |
|
Pe parcursul cursului sunt prezentate componentele ce stau la baza unei platforme hardware, copiii vor învăța să construiască elemente de automatizare în mod practic şi interactiv, utilizând echipamente destinate în mod special acestor activităţi, cum ar fi Raspberry Pi conectat cu senzori analogici, digitali și senzori de pe stația spațială internațională și vor fi aprofundate principalele sisteme de operare folosite în prezent: Microsoft Windows și Linux. Program orientativ: Luni și Marți: 19.00-20.30 |
|
Cursuri intensive de vară
- Matematică interactivă
- Programare în limbajul C++
- Grafică, jocuri, automatizări și robotică în Python
- Rețele de calculatoare
- Programare în Roblox Studio cu Lua
- Dezvoltare de aplicații mobile - App Inventor
- Primii pași în lumea și securitatea IT
- Programare Web – Creează-ți site!
- Dezvoltarea jocurilor video în Unreal Engine
- Sisteme de operare
- Dezvoltare de jocuri în Scratch
- Utilizare Microsoft Office
*Pentru participarea la cursurile online, cursanții au nevoie de computer cu sistem de operare a cărui versiune să fie minim Windows 10, conexiune stabilă la Internet, microfon și cameră web.
Preț Modul* de curs (12 ore)
Vârsta 8 - 11 ani: 600 RON/copil
Vârsta 11 - 14 ani: 660 RON/copil
Vârsta 14 - 18 ani: 720 RON/copil
Durată Modul: 12 ore (8 ședințe)
Durată ședință: 90 de minute
Frecvență: 2 ședințe/săptămână
*La valoarea totală a cursului se va aplica 5% reducere pentru frați.
Acte necesare la înscriere:
- BI/CI/pașaport - cursant/părinte/tutore legal;
- carnet de elev vizat la zi - pentru elevii școlilor cu care ITLevel are Acord de parteneriat (link).
Modalități de plată:
- prin transfer bancar în baza facturii proforme, înaintea începerii modulului de curs.
Vă așteptăm cu pasiune la ITLevel!