Cursuri intensive de vara

Cursuri intensive de programare, robotică, IT și matematică
organizate pe timpul vacanței de vară
13 iunie - 4 septembrie 2022

Discount 10% la un modul de curs!
Discountul nu se cumulează cu alte reduceri.



Matematică interactivă, clasele 3 – 12

Cursul de matematică își propune consolidarea noțiunilor învățate la clasă și continuarea aplicării acestora în rezolvarea unor probleme mai complexe astfel încât copiii să dețină un nivel ridicat de analiză și abordare a problemelor de tip olimpiadă.
Activitatea de pregătire la matematică include grupe pentru clasele III-XII și constă în sesiuni de predare și rezolvare de probleme, într-o atmosferă interactivă, pe înțelesul copiilor, transformând procesul de învățare într-o experiență plăcută și productivă.
Cursurile sunt predate de către traineri olimpici internaționali, cu foarte multă pasiune pentru matematică, pe care o transmit și cursanților.

Program orientativ: Luni și Marți: 9.00-10.30; 10.30-12.00; 12.00-13.30
Miercuri și Joi: 9.00-10.30; 10.30-12.00; 12.00-13.30; 17.30-19.00; 19.00-20.30

Detalii


Programare în limbajul C++, clasele 5 - 12

C++ este unul dintre cele mai puternice limbaje utilizate la acest moment atât pentru front-end, pentru partea grafică complexă, cât și pentru back-end, în special în zona de servere. C++ este folosit în platforme precum Google, Facebook, Twitter, Amazon și YouTube.
Cursul este un instrument util pentru cei care vor să-și dezvolte gândirea algoritmică și să performeze la olimpiada de informatică. Pe parcursul cursului, copiii vor asimila conceptele de programare interactivă şi își vor dezvolta capacitatea de rezolvare a problemelor mai complexe astfel încât aceștia să dețină un nivel ridicat de analiză și abordare a problemelor de tip olimpiadă. Activitatea la curs constă în sesiuni de predare și programare, într-o atmosferă interactivă, pe înțelesul copiilor, transformând procesul de învățare într-o experiență plăcută și productivă.
Cursurile sunt predate de către traineri doctori în informatică sau olimpici internaționali, cu foarte multă pasiune pentru programare, pe care o transmit și cursanților.
Ceea ce ne face diferiți este abilitatea și experiența practică a trainerilor noștri, pregătirea cursanților într-un mod interactiv în domeniul IT și alegerea acelor teme strict necesare pentru o cunoașterea inițială eficientă.
Pentru participarea la cursul de Roboți software, este necesară parcurgerea cursului de C++.

Program orientativ: Luni și Marți: 9.00-10.30; 10.30-12.00; 12.00-13.30
Miercuri și Joi: 9.00-10.30; 10.30-12.00; 12.00-13.30; 17.30-19.00; 19.00-20.30
Detalii


Grafică, jocuri, automatizări și robotică în Python, clasele 3 - 12

Limbajul de programare Python este modern, rapid, stabil, foarte puternic, ușor de învățat și de utilizat, ceea ce îl face excelent pentru copiii care doresc să pășească în lumea programării. Este limbajul viitorului, folosit în diverse domenii cum ar fi aplicații Web, jocuri 2D și 3D, automatizări, machine learning, sisteme inteligente, roboți, în platforme precum Google, Facebook, Instagram sau Dropbox și multe altele.
Pe parcursul cursului, copiii începând cu vârsta de 10 ani, își vor dezvolta gândirea computațională, vor asimila conceptele de programare interactivă şi își vor dezvolta capacitatea de rezolvare a problemelor mai complexe astfel încât aceștia să dețină un nivel ridicat de analiză și abordare a problemelor.
Pentru participarea la cursul de Inteligență Artificială, este necesară parcurgerea cursului de Python.

Program orientativ: Luni și Marți: 16.00-17.30; 17.30-19.00; 19.00-20.30
Miercuri și Joi: 17.30-19.00; 19.00-20.30
Marți și Joi: 12.30-14.00
Vineri: 16.00-17.30 și Sâmbătă: 12.00-13.30

Detalii


Programare în Roblox Studio cu Lua, clasele 2 - 12

Roblox Studio oferă un mijloc fantastic de a învăța programare în limbajul Lua și de a programa propriile jocuri video multiplayer.
Cu ajutorul platformei Roblox Studio se pot crea lumi 3D, publica și partaja jocuri pentru orice platformă, de la consolă la mobil.
Copiii își vor programa propriile povești interactive şi jocuri educative, care vor avea implementate elemente 3D, sunete, animații etc., se vor bucura de forme și culori, vor realiza experimente virtuale și vor distribui creațiile lor către ceilalți în comunitatea online. Totodată, vor învăța să scrie cod în limbajul de scripting cel mai des folosit în programarea jocurilor - Lua. Cu ajutorul proiectării 3D și a limbajului de programare Lua, copiii vor învăța câteva dintre conceptele de bază în programare - expresii condiționale, bucle, să creeze funcții și să le apeleze.

Program orientativ: Luni și Marți: 19.00-20.30
Miercuri și Joi: 19.00-20.30

Detalii


Primii pași în lumea și securitatea IT, clasele 1 - 12

Cursul se adresează celor care fac primii pași în lumea digitală. Cursanților le sunt prezentate principiile funcționării calculatoarelor atât din punct de vedere hardware, cât și software, dar și cele mai cunoscute sisteme de operare actuale, și se vor familiariza cu cel mai răspândit dintre acestea: Microsoft Windows.
Securitatea cibernetică este un subiect discutat frecvent în ultimii ani, fiind din ce în ce mai prezent în activitățile zilnice ale copiilor datorită numărului mare de dispozitive conectate la Internet folosite zilnic de aceștia. Dependența din ce în ce mai mare de sistemele informaționale conduce la creșterea tipurilor de atacuri și vulnerabilități cărora utilizatorii trebuie să le facă față. Tehnologiile informatice sunt actualizate și modificate constant, apărând astfel noi și noi provocări în contextul în care nivelul de conștientizare al utilizatorilor este încă destul de scăzut.
Mediul online are din ce în ce mai multe conexiuni cu spațiul fizic, iar multe dintre lucrurile pe care le facem în spațiul virtual pot avea implicații în plan real. Astfel, când securitatea este compromisă în lumea virtuală, utilizatorii pot avea parte de consecințe dintre cele mai neplăcute în lumea reală, iar dobândirea de cunoștințe cu privire la amenințările, vulnerabilitățile și riscurile de securitate specifice sistemelor informaționale devine o necesitate.
În acest modul copiii vor învăța să identifice riscurile implicate în folosirea dispozitivelor informatice, cum ar fi calculatoare, smartphone-uri, în rețele de calculatoare publice cât și private și să cunoască un set de bune practici de securitate IT pe care să-l poată aplica cu succes. În plus, vor dobândi cunoștinţe despre concepte de securitatea informaţiilor, fundamente criptografice, autorități de certificare digitală şi semnături electronice, spyware, adware, antivirus, phishing.

Program orientativ: Luni și Marți: 17.30-19.00

Detalii


Programare Web – Creează-ți site! clasele 3 - 12

Cursul cuprinde toate informaţiile şi instrumentele necesare construirii unui site atrăgător, funcţional şi eficient. La finalul cursului, copiii vor deține cunoştinţele pe care le vor putea folosi astfel încât cu ajutorul sistemului WordPress să creeze cele mai moderne şi mai funcţionale site-uri.

Program orientativ: Miercuri și Joi: 17.30-19.00; 19.00-20.30
Vineri: 17.30-19.00 și Sâmbătă: 10.30-12.00

Detalii


Rețele de calculatoare, clasele 5 - 12

Internetul, cea mai cunoscută rețea de calculatoare care joacă un rol extrem de important în viața noastră, are funcționalitatea bazată pe un set de proceduri şi protocoale predefinite.
Cursanții vor asimila cunoştinţe variate din domeniul rețelelor de calculatoare care le vor fi utile în vederea conectării, configurării, gestionării şi înţelegerii mediului de reţea și pentru a putea ulterior administra o astfel de infrastructură într-un mediu real.
Pentru participarea la cursul de Ethical Hacking, este necesară parcurgerea cursurilor de Sisteme de operare și Rețele de calculatoare.

Program orientativ: Luni și Marți: 19.00-20.30
Miercuri și Joi: 19.00-20.30

Detalii


Utilizare Microsoft Office, clasele 1 - 12

Concepte învățate: Word, PowerPoint, Prezi, Canva, Publisher, Excel, Access, Outlook.
Cursul are în vedere inclusiv pregătirea pentru Bacalaureat proba de Compețente digitale.

Program orientativ: Marți și Joi: 9.00-10.30

Detalii


Dezvoltare de jocuri în Scratch, clasele 1 - 5

Limbajul de programare Scratch are ca scop inițierea în programare folosind o interfață vizuală intuitivă, ușor de înțeles și de utilizat de către elevi din întreaga lume, cu vârsta cuprinsă între 8 și 16 ani, fiind un instrument util în dobândirea principalelor concepte ale programării, prin crearea de animații și jocuri.
Copiii își vor programa propriile povești interactive şi jocuri educative prin tehnica drag&drop, care vor avea implementate imagini, sunete, animații etc., vor realiza desene pe calculator și se vor bucura de forme și culori, vor realiza experimente virtuale și vor distribui creațiile lor către ceilalți în comunitatea online.

Program orientativ: Marți și Joi: 10.30-12.00

Detalii


Dezvoltare de aplicații mobile - App Inventor, clasele 1 - 5

App Inventor deschide lumea încântătoare a programării dispozitivelor mobile Android, folosind o interfaţă grafică, asemănătoare cu cea din Scratch şi StarLogo TNG, care permite utilizatorilor să așeze obiectele vizuale pentru a crea o aplicație pentru dispozitive Android.
Copiii vor crea propriile jocuri și aplicații cu sunete, imagini, vibrații, diverse funcționalităţi, butoane, tastaturi, liste, etichete, notificări etc.
Pentru teste se vor folosi atât emulatoare cât şi telefoane sau tablete Android.

Program orientativ: Miercuri și Vineri: 9.00-10.30

Detalii


Dezvoltarea jocurilor video în Unreal Engine, clasele 5 - 12

Unreal Engine este un program de dezvoltare jocuri video atât fără, cât și folosind limbajul de programare C++. Avantajul acestui program este faptul că poate fi destinat oricărei persoane care nu are nicio bază de programare datorită folosirii unui concept de scripturi vizuale numit Blueprints.
Platforma pune la dispoziție efecte grafice, efecte fotografice, efecte fizice, folosind o interfață drag&drop foarte prietenoasă, pentru programatori începători sau experimentați.
Profesioniștii din industrie folosesc Unreal Engine pentru a crea unele dintre cele mai populare jocuri cunoscute astăzi.
Cursul va acoperi elementele de bază ale creării jocurilor video, în rețea, în timp real (jocuri multiplayer).
În acest curs copiii vor învăța principiile de bază ale proiectării de jocuri 2D și 3D utilizând tehnologia drag&drop.

Program orientativ: Miercuri și Joi: 19.00-20.30

Detalii


Sisteme de operare, clasele 5 - 12

Pe parcursul cursului sunt prezentate componentele ce stau la baza unei platforme hardware, copiii vor învăța să construiască elemente de automatizare în mod practic şi interactiv, utilizând echipamente destinate în mod special acestor activităţi, cum ar fi Raspberry Pi conectat cu senzori analogici, digitali și senzori de pe stația spațială internațională și vor fi aprofundate principalele sisteme de operare folosite în prezent: Microsoft Windows și Linux.
Pentru participarea la cursul de Ethical Hacking, este necesară parcurgerea cursurilor de Sisteme de operare și Rețele de calculatoare.

Program orientativ: Luni și Marți: 19.00-20.30
Vineri: 19.00-20.30 și Sâmbătă: 9.00-10.30

Detalii




Cursuri intensive de vară


Formular de înscriere

    Pentru completarea contractului și emiterea facturii.

    Pentru elevii școlilor cu care ITLevel are Acord de parteneriat (vezi lista școlilor partenere).

    Sala de curs se află în clădirea Spectrum Business Center București.

    *Câmpuri obligatorii

    IMPORTANT! Un răspuns negativ în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal nu ne va permite înscrierea la cursurile ITLevel.

    *Pentru participarea la cursurile online, cursanții au nevoie de computer cu sistem de operare Windows 10, conexiune stabilă la Internet, microfon și opțional cameră web.

    Preț Modul* de curs (12 ore)

    Vârsta 8 - 11 ani: 600 RON/copil
    Vârsta 11 - 14 ani: 660 RON/copil
    Vârsta 14 - 18 ani: 720 RON/copil

    Durată Modul: 12 ore (8 ședințe)
    Durată ședință: 90 de minute
    Frecvență: 2 ședințe/săptămână
    *La valoarea totală a cursului se va aplica 5% reducere pentru frați.

    Acte necesare la înscriere:

    • BI/CI/pașaport - cursant/părinte/tutore legal;
    • carnet de elev vizat la zi - pentru elevii școlilor cu care ITLevel are Acord de parteneriat (link).

    Modalități de plată:

    • prin transfer bancar în baza facturii proforme, înaintea începerii modulului de curs.


    Vă așteptăm cu pasiune la ITLevel!