Concurs National de programare “CGame – poveste si provocare”, Editia aII-a, 2022

poza

Concurs Național
”CGame – poveste și provocare”, Ediția a II-a

#campioniisuntaici

Centrul Educațional de Excelență ITLevel în parteneriat cu Centrul Județean de Excelență Vaslui și cu sprijinul Ministerului Educației organizează gratuit Concursul Național ”CGame – poveste și provocare”, ediția a II-a.

În cadrul concursului concurenții trebuie să realizeze un proiect în limbajele de programare C++ sau Python, pornind de la o poveste descrisă de organizator.

Concursul se adresează tuturor elevilor din clasele de gimnaziu (V-VIII) și liceu (IX-XII) din România, care sunt pasionați de programare în limbajele C++ sau Python.

Am atașat aici informarea pentru concursul IT pe care îl propunem tinerilor noștri.

🏆Concursul este inclus în calendarul Competițiilor Naționale al Ministerului Educației, Secțiunea B. Competiții fără finanțare, Punctul VI. Interdisciplinare/Transdisciplinare (vezi lista).

Vă invităm să participați la această competiție care integrează programarea și tehnologia într-o nouă abordare, menită a stimula și a evidenția creativitatea elevilor.

💰Toți participanții care realizează proiectul, conform cerințelor precizate, primesc din partea Organizatorului diplomă de participare în format electronic și reduceri (cuprinse între 10% - 50%) aplicate la prețul afișat pe site (vezi prețurile) pentru câte un modul de curs regăsit în lista din portofoliul ITLevel (vezi cursurile).

Problema ediției aII-a a Concursului Național “CGame – poveste și provocare”

Criterii de evaluare și Barem

poza


Urmăriti permament ultimele anunțuri! (link)

Calendarul Concursului:

  • 17.01.2022 – 30.01.2022: înscriere la concurs prin completarea formularului de înscriere (link)
  • 02.02.2022: afișarea listei finale a participanților (Numărul este limitat la primii 147 înscriși) (vezi lista).
    La ediția aII-a a Concursului Național ”CGame – poveste și provocare” s-au înscris 147 de copii din 24 de județe și Republica Moldova (vezi statistici pe județe)
  • 05.02.2022, orele 8.30-13.00: desfășurarea competiției
  • 21.02.2022: publicarea listei finale a câștigătorilor (vezi listă gimnaziu, vezi listă liceu). Festivitatea de premiere va avea loc online pe data de 21.02.2022, începând cu ora 19.45, folosind același link și aceleași condiții pentru logare.

Participarea la acest concurs este gratuită și implică acceptarea și respectarea de către participanți a prevederilor Regulamentului de organizare și desfășurare a Concursului.

Concursul este organizat pe întreg teritoriul Romaniei și se desfășoară online prin intermediul platformei Cisco Webex. Link-ul de acces va fi primit în ziua concursului. Logarea se va face cu Codul GDPR primit de la organizator, urmat de numele și apoi prenumele complet, așa cum apare în certificatul de naștere, apoi clasa (de exemplu ITL25_Popescu Laur_7), începând cu ora 8.20.

Înscrierea concurenților se va face prin completarea formularului de înscriere (link).

Povestea ediției a II-a a Concursului Național “CGame – poveste și provocare”, pe care participanții trebuie să o continue și să o dezvolte prin crearea propriei povești în limbajele de programare C++ sau Python, se va afișa în ziua concursului.
Timpul de rezolvare pentru proiect este de 4 ore (orele 9.00-13.00). Participanții vor transmite proiectul realizat pe adresa de email a concursului: 🌐concurs@itlevel.ro, împreună cu Declarația de onestitate. Proiectul final (fișierul cu extensia .cpp sau .py) se va arhiva împreună cu toate sursele folosite în realizarea proiectului (dacă este cazul). Arhiva/Proiectul se va salva cu denumirea formată din Cod GDPR_nume și prenume concurent_clasa (de exemplu ITL25_Popescu Laur_7). Codul GDPR este cel primit de la organizator după confirmarea și validarea participării la concurs. În același email se va nota și dimeniunea proiectului realizat. Subiectul mesajului va conține CodulGDPR_nume și prenume_clasa. Proiectul realizat se transmite până la ora 13.00 în data de 5.02.2022.

Proiectul nu trebuie să conțină materiale aflate sub incidența drepturilor de autor – copyright (muzică, personaje, fundaluri etc). În cazul folosirii unor materiale aflate sub restricții de copyright, trebuie să existe și să se poată pune la dispoziție acordul pentru folosirea materialelor cu licență.

Proiectul nu trebuie sa conțină cuvinte, simboluri și imagini indecente, antisemite, antirasiale, xenofobe sau de instigare la violență etc.

Vor fi desemnați 4 câștigători (Premiul I, II, III și Mențiune) pentru gimnaziu (clasele V-VIII) și 4 câștigători (Premiul I, II, III și Mențiune) pentru liceu (clasele IX-XII). Premiile vor fi acordate de Centrul Educațional de Excelență ITLevel. Centrul Județean de Excelență Vaslui va acorda, în plus, câte un premiu pentru cel mai bine clasat concurent de la secțiunea liceu și secțiunea gimnaziu care se pregătește și în cadrul unui Centru Județean de Excelență.

Comisia de organizare, monitorizare şi coordonare a concursului și evaluare a candidaților:

  • Conf.univ.dr. Nicoleta Iacob – Director General la ITLevel
  • Prof. Nușa Dumitriu-Lupan - Director la Centrul Județean de Excelență Vaslui
  • Prof. Elena Predeșel – Colegiul Național Militar "Tudor Vladimirescu" / Colegiul Național "Frații Buzești", Craiova
  • Prof. Laura Ungureanu – Colegiul Național de Informatică "Tudor Vianu", București
  • Prof. Alina Boca – Colegiul Național de Informatică "Tudor Vianu", București
  • Prof. Corina Vinț – Colegiul Național de Informatică "Tudor Vianu", București
  • Diana Țolu – Olimpic Internațional / Trainer la ITLevel


Vă urăm succes!


Rezultate gimnaziu (vezi lista):

  • Premiul I: Craita Alexandru Stefan (vezi diploma)
    (voucher 50% + Boxă + Ghiozdan personalizate ITLevel + Diplomă)
  • Premiul II: Albu Pavel Stefan (vezi diploma)
    (voucher 40% + Ghiozdan personalizat ITLevel + Diplomă)
  • Premiul III: Deaconu Mihnea-Matei (vezi diploma)
    (voucher 30% + Ghiozdan personalizat ITLevel + Diplomă)
  • Mențiune: Calarasu Andrei (vezi diploma)
    (voucher 20% + Ghiozdan personalizat ITLevel + Diplomă)
  • Premierea celui mai bine clasat concurent care se pregătește și în cadrul unui Centru Județean de Excelență (500 RON): Puscasu Eric
  • Toți participanții care au obținut cel putin 5 puncte primesc un voucher de 10% și diplomă de participare

Rezultate liceu (vezi lista):

  • Premiul I: Furtuna-Cola Andrei-Alexandru (vezi diploma)
    (voucher 50% + Boxă + Ghiozdan personalizate ITLevel + Diplomă)
  • Premiul II: Camburu Luca (vezi diploma)
    (voucher 40% + Ghiozdan personalizat ITLevel + Diplomă)
  • Premiul III: Seracovanu Edward-Christian (vezi diploma)
    (voucher 30% + Ghiozdan personalizat ITLevel + Diplomă)
  • Mențiune: Cojocareanu Ana-Otilia (vezi diploma)
    (voucher 20% + Ghiozdan personalizat ITLevel + Diplomă)
  • Premierea celui mai bine clasat concurent care se pregătește și în cadrul unui Centru Județean de Excelență (500 RON): Furtuna-Cola Andrei-Alexandru
  • Toți participanții care au obținut cel putin 5 puncte primesc un voucher de 10% și diplomă de participare


Felicitări tuturor participanților!🎖🏆😘

Anunțuri (link)

Formular de înscriere (link)

Lista finală a participanților (link)

Declarație de onestitate: versiunea .docx - editabilă (link); versiunea .pdf (link)

Ghid de participare la videoconferință (link)

Regulament (link)



poza


Vă așteptăm la cursurile organizate de Centrul Educațional de Excelență ITLevel și puteți fi unul dintre câștigătorii concursului!🏆